Lotta og Madeleine

Lotta og Madeleine synger sanger på både svensk og norsk og deler innimellom hva disse fantastiske sangene har betydd i deres liv. De elsker å få med alle i en herlig allsang – De synger alt fra sangen: «Du vet väl om att du är värdefull» til: «To God be the Glory» og mange andre kjente og flotte sanger.

Lotta Svartdahl har spilt inn 12 plateproduksjoner – sunget i utallige kirker, fellesmøter og konserter siden hun kom til Norge fra Sverige som 17-åring. Hun spilte inn en «Samle CD» for noen år siden heter «ALLE TIDERS» (som ligger på Spotify nå) De synger fra den og mange andre sanger vi elsker å synge i allsangen. Lotta er gift med Aril Svartdahl og de har vært pastorspar i mange år. Hun har nå en egen praksis som Familieterapeut i Oslo.

Madeleine Gustafsson er sangpedagog og kor- og musikkleder i en kirke i Gøteborg. Hun har et eget gospelkor, synger mye selv og har egne solokonserter.

Hvis det er ønske om kontakt – epost: lotta@svartdahl.no

Sangcaféen i Lørenskog

Torsdag 2. November kl. 1800!
Dette blir en flott kveld med mye allsang!
Jubel&Fryd. Rimelig bevertning..
Vi ses!