Life grupper / små grupper er et tilbud for de som ønsker å ha et lite fellesskap å dele livet med.

Vi tror at det kristne livet først og fremst leves ut i hverdagene, derfor ønsker vi bla. gjennom disse arenaene å hjelpe mennesker til å leve hverdagen sin i etterfølgelse av Jesus. Dette gjør vi gjennom å

• være sammen,
• dele oppturer og nedturer i livet,
• snakke om hva Bibelen sier,
• be for hverandre og be for våre venner.

I smågruppene er det lettere å åpne seg og dele ting en har på hjertet. Det er også lettere å være frimodig med nådegaver som Gud har gitt deg.

Hver gruppe består av 6-12 personer og treffes en gang i mnd. De fleste grupper møtes i hjemmene, men vi har også en gruppe som møtes i kaféen i kirken, og som du ikke trenger å være påmeldt til.

Vi har alltid plass til nye mennesker. Om du er ny i kirken eller bare ikke har fått en gruppe enda kan du fylle inn kontaktinfo under, så finner vi en gruppe til deg!

Leave this field blank